Jesteśmy
młodym, prężnym , 15 osobowym zespołem, który od maja 2001 roku zdobył ponad
250 klientów
Naszą zaletą
jest rzetelność , skrupulatność , kompetencja. Jesteśmy elastyczni, potrafimy
dostosować się do potrzeb i wymagań naszych klientów. Szczególną uwagę
przywiązujemy do jakości świadczonych przez nas usług. W związku z
obsługą różnorodnych podmiotów gospodarczych i działalności jednoosobowych
zdobyliśmy szerokie doświadczenie zawodowe. Nasz Klient
otoczony jest profesjonalną opieką , zawsze służymy radą i pomocą. Niestraszne
są nam kontrole podatkowe- potrafimy szybko i sprawnie pomóc przez nie
przejść naszemu Zleceniodawcy. Pracujemy na
najnowszych, wciąż aktualizowanych programach komputerowych.
Księgi
Handlowe:
1)
prowadzenie i przechowywanie przez Biuro ewidencji księgowej (syntetycznej i
analitycznej) Podatnika w postaci księgi rachunkowej, na którą składają się:
- dziennik,
- konta
księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
-
zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
2)
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:
- odrębne
ewidencje dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencje
środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- ewidencje
wyposażenia,
3)
sporządzanie deklaracji podatkowych,
4)
sporządzenie rocznego bilansu oraz rachunku zysków i strat.
Podatkowa
Księga Przychodów i Rozchodów:
1)
prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej
– podatkowej
księgi przychodów i rozchodów
– ewidencji
dla celów podatku od towarów i usług,
– ewidencji
środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
– ewidencji
wyposażenia,
- dokonywania
rozliczeń podatku VAT w ramach prowadzonej przez Podatnika działalności
gospodarczej.
2)
sporządzanie deklaracji podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych i
podatku VAT.
Ryczałt
Ewidencjonowany:
1)
prowadzenie i przechowywanie przez Biuro Rachunkowe następującej dokumentacji
podatkowej:
- ewidencji
ryczałtu,
- ewidencji
dla celów podatku od towarów i usług,
- wykazu
środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
–dokonywania
rozliczeń podatku VAT w ramach prowadzonej przez Podatnika działalności
gospodarczej .
2)
sporządzanie deklaracji podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych i
podatku VAT.
Kadry i
Płace
1)
prowadzenie ewidencji pracowników;
2)
prowadzenie akt osobowych pracowników, w zakresie wynikającym z prawa pracy i
przepisów szczególnych;
3)
prowadzenie, dla pracowników wymienionych w punkcie 1, całości spraw
wynikających ze stosunku pracy;
4)
rejestrowanie pracowników w ZUS i wyrejestrowywanie;
5)
rejestracja zwolnień lekarskich;
6)
wprowadzanie, aktualizowanie i archiwizowanie danych kadrowych w komputerowym
systemie kadry-płace;
7)
sporządzanie sprawozdań Z03 oraz Z-06 o zatrudnieniu i wynagrodzeniach – w
części dotyczącej zatrudnienia (jeśli są wymagane);
8)
dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy (obecności, zwolnień,
godzin nadliczbowych, urlopów);
9)
prowadzenie bieżącego archiwum akt osobowych pracowników ;
10)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie obsługi płacowej pracowników na podstawie
dokumentów płacowych oraz zgodnie z obowiązującym i przepisami;
11)
sporządzanie list płac;
12)
prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników i comiesięczna ich aktualizacja;
13)
naliczanie wynagrodzeń za czas nieobecności w pracy spowodowanej chorobą,
zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, kontrola prawidłowości
ustalania prawa do zasiłku chorobowego oraz prowadzenie kart
zasiłkowych;
14)
naliczanie i sporządzanie list wypłat na podstawie rachunków do zawartych przez
Podatnika umów zleceń i umów o dzieło;
15)
sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących naliczenia wynagrodzeń oraz
informacji o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne,
Fundusz Pracy, podatek dochodowy od osób fizycznych oraz innych potrąceń;
16)
sporządzanie i wysyłanie miesięcznych deklaracji ZUS, przekazywanie przelewów
na konta ZUS oraz sporządzanie Raportów Miesięcznych dla Osoby Ubezpieczonej
(RMUA) – na paskach wynagrodzeń;
17)
sporządzanie miesięcznej deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy
od łącznej kwoty dokonywanych wypłat (PIT-4 i PIT-8A);
18)
sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz o pobranych zaliczkach
na podatek dochodowy (PIT-11, PIT-4R);
19)
wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników;
20)
wprowadzanie, aktualizowanie i archiwizowanie danych płacowych w komputerowym
systemie kadry-płace.